Custom Preloader Icon
...

قوانین و مقررات

قوانین سایت

عضویت در این سایت رایگان می باشد! در زیر قوانین سایت شرح داده شده است. اگر شما با این قوانین موافق هستید تیک موافقت را زده و روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

قانون شماره 1) تمامی کاربران می بایست در هنگام ثبت نام در سایت از قرار دادن عکس های کاربری تحت نام ها و تصاویر سياسي و يا غير اخلاقي استفاده نکنند و از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربری خود نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب، اكانت آن كاربر در اولین فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به سایت قطع خواهد شد حتي المقدور نام كاربري را با حروف انگيسي به جاي فارسي ايجاد نماييد همچنين پس از عضويت امكان لغو عضويت توسط كاربر و يا مدير وجود نخواهد داشت.

قانون شماره 2) کاربران سایت می بایست در هنگام ارسال پیغام در سایت از کلمات مناسب استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب ، اكانت آن كاربر در اولین فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به سایت قطع خواهد شد.

قانون شماره3) اين سايت جهت بحث هاي علمي تشکیل نشده است ، بحث سياسي و گفتگوی ضد دینی و ضد مذهبی ممنوع در صورت عدم رعايت ، اكانت کاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد .

قانون شماره4) لطفاْ در زمان مطرح كردن مطلبي و ارسال نوشته (ارسال مقاله)در سایت ، به مسايل و قوانين جمهوري اسلامي احترام بگذاريد و از قرار دادن مطالب و تصاوير مخالف با آن جداْ خودداري فرماييد. ضمناْ از نوشتن هرگونه مسايل عقیدتی سیاسی جلوگيري كنيد كه در اين صورت ، دسترسي كاربر براي هميشه به سايت قطع خواهد شد.

قانون شماره5) لطفاْ از ارسال مقاله های تكراري خودداري فرماييد. مقاله هاي تكراري توسط مديران به سرعت حذف خواهند شد و در صورتي كه كاربر قصد تبليغ و يا نمايش يك مطلب در تمامي بخش های سایت و یا مطالب را داشته باشد ، تمامي آن ارسالها حذف خواهند شد. چرا كه اين كار خلاف قوانین سایت ما مي باشد. در صورت تكرار اين عمل از سوي كاربر ، اكانت وي نيز در اولين فرصت حذف خواهد شد.

قانون شماره6) سایت ویکی پت محل درج آگهي تبليغاتي حرفه يا سايت شما یا دوستانتان نیست.هر گونه تبلیغ اکیدا ممنوع است و کاربر خاطی بدون ملاحظه از سایت اخراج و اکانت آن حذف خواهد شد.

قانون شماره7) در صورتی که مایل به ارسال مطلبی از یک سایت دیگر می باشید ، حتماً منبع آن را ذکر نمایید. در صورتی که مطلب یا موضوع مذکور نوشته شده توسط شخص خاصی بود ، حتماً نام وی را ذکر نمایید.

قانون شماره8) لطفا از ساخت بیشتر از یک حساب در سایت جداً خودداری فرمایید. در صورت مشاهده بیشتر از یک حساب از طرف یک کاربر ، تمامی آنها در اولین فرصت حذف خواهند شد و و دسترسي وي به سایت قطع خواهد شد.

قانون شماره 10) در صورتي كه مي خواهيد از مباحث،مطالب،مقاله ها و آموزشهايي كه در اين سایت ذكر شده است در جايي ديگر و يا در سايت خود استفاده كنيد ذكر نام سايت و نام نويسنده مطلب الزاميست و در صورت امكان لينك پیام را هم براي اطلاعات بيشتر ذكر نماييد.

قانون شماره 11) در صورت مشاهده هر گونه بي احترامي به كاربران ديگر و مديران و مسئولان سايت با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسي وي به سایت قطع خواهد شد.

قانون شماره 12) در صورت هر گونه سوال و نظرات و انتقاد و پیشنهاد و … لطفا با مدیران سایت در ارتباط باشید (از طریق پنل کاربری خود)

قانون شماره 13) حد اكثر سايز عكس مجاز جهت آپلود 50 كيلو بايت میباشد.عکس های بزرگتر به همراه پست بدون اخطار حذف خواهند شد.

قانون شماره 15) از انتشار نسخه دامپزشکی و تجویز در مطالب خود خودداری نمایید ( تجویز از رفرنس های معتبر با درج منبع و لینک یا بخشی از نوشته ان بلامانع می باشد.

قانون شماره 16) ارسال مطلب و مقاله به مسائل پزشکی و تخصصی در تخصص و حیطه کاری دامپزشکان و متخصصین این حوزه می باشد بنابراین از کاربران عزیز غیر از تخصص در حوضه دامپزشکی تقاضا می شود از انتشار مطالب و مقالات دامپزشکی خوداری کنند.توجه داشته باشید کاربران غیر از تخصص در دامپزشکی و حوزه های مربوطه میتوانند مقالات و مطالب خود را با ذکر منبع آن رفرنس و یا آن متخصص منتشر کنند.در غیر اینصورت مشاهده کاربر خاطی قطعا اخراج خواهد شد.

قانون شماره 17) مسئولیت مطالب ارسال شده توسط کاربران به عهده خود ایشان می باشد و لزوماً نظر و یا مطلب مسئولین سایت نمی باشد.

قانون شماره 18) درج شماره تلفن و آدرس ايميل در مطالب و مقاله ها ممنوع است.

قانون شماره 19) مسئوليت تمامي فايلها و يا تصاوير و … كه از طريق سايت رد و بدل ميشوند بر عهده كاربر فرستنده می باشد و سايت در قبال اين گونه مسايل هيچ تعهدي در زمينه سالم بودن آنها، ويروسي نبودن آنها و … ندارد.

قانون شماره 20) براي امنيت بيشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود با مدیران سایت در ارتباط باشید در صورتي كه مستقيما با يك كاربر از طريق ايميل ، چت و يا هر طريقه ديگري ارتباط داشته باشيد سايت هيچ گونه تعهدي در مقابل بوجود آمدن مشكالات احتمالي نخواهد داشت.

قانون شماره 21) تغيير نام كاربري فقط توسط مدير سايت مجاز است . چنانچه تمايل به تغيير نام كاربر خود داريد براي مديران سايت پیام خصوصي ارسال نماييد و در آن پیام نام كاربري قبلي ، نام كاربري جديد و آدرس ايميل خود را قيد نماييد.

قانون شماره 22) در صورت ملاحظه هرگونه مسایل خلاف قوانین سایت نام کاربری حذف و دسترسی آن به سایت قطع خواهد شد.

قانون شماره 23) در صورت داشتن انتقاد از یک کاربر لطفا در صورت تمایل با مدیران سایت در ارتباط باشید.

دکمه بازگشت به بالا
chat